No nyt on taas viikonloppu ohi! (toisaalta ihan hyvä vaan, mut toisaalta nyt on niiin tylsää sit :D.)

Pe mentiin sit siskojen kaa baareilee, ihan normi ilta oli. Tanssin siellä yhden O:n kanssa vähän intiimimmin, mutten kyllä sitä sit lopulta es halunnut. Huh! Vähän ois masentanut seuraavana aamuna, jos oisin sen kanssa jotain hommaillut. Ei oikeen oo mitään kerrottavaa. Ihan hauskaa oli kuitenkin :)

La mentiin sit hieman eri kokoonpanolla tän kaupungin pahimpaan lihatiskiin. Hieman vauhdikkaampaa menoa oli ;D ...muttei tälläkään kertaa oikeen mitään miehiä! :D No, olihan noita yrittäjiä, mutten oikeen lämpene semmoisille, jotka on yrittänyt kymmeniä mimmejä ennen mua samana iltana. Oli pari takiaistakin... Yksi jopa samoilta kursseilta mun kanssa, eh :D Mahtaa sitä huomenna hävettää, no ei oo mun ongelma ;)

H laittoi mulle pe naamakirjassa, että olen pyörinyt sen mielessä ja näin. Vähän se on oikeesti suloinen 3. Hitto kun asuu va niin kaukana! Sitä se aina on. Lauantainkin kirjotteli, että löytykö miehiä jne... =D Oiskohan vähän mustasukkainen? ;)

Ja T:llekin tänään koulussa moikkailin :D Vitsit se kattoo mua kuin hullua. Miksss mun piti, mikss? :D siis pyytää P:tä laittelee niitä viestejä.

Hej, mut nyt on pakko alkaa täyttelee työhakemuksia! :)