Miksen voi olla Katy Perry ;< Tai es Gwen Stefani. Ne on liian nättejä, en kestä.

 

 

Voisin jopa alkaa lesboksi, jos nuo osoittais kiinnostusta mua kohtaan, eh :D

---

Venäjän tentti oli ja öööh. Perseelleenhän se meni ;< En tiä, en va osannu mitään. Pää oli ihan tyhmä ja ruotsin sanat va pyöri mielessä "rymlig..." ja plaa :> No, pakko uusia kyllä tuo, kun tuskin menee läpi. (Ois muuten eka hylätty ! :> No, pitäähän senkin joskus tulla.)

Aamupäivällä kävin I:n kanssa hakee sen henkkarit, kun ne oli nyt sit vihdoin viimein tullu :> Perjantaina lähetään sit siskoporukalla baariin (siitä tulee kaunistaa.)! Vähän siistiä oikeesti, meitä on jo kolme täysi-ikäistä! Mietittiin I:n kanssa, että pakko kyllä vetää kaksipäiväiset, että lauanatainakin sit kyl lähdetään! :D Mahtaa tulla kaunista kyllä, kun jos meidät tuntee, ni sit tietää mitä tarkoitan :> (rasittavia noi "moi oon tiia helsingistä ja ostin ipodin hintaan.." plaah.) Hihi! Mulla on jo nyt kauhee vaatekriisi, kun tykkään kuitenkin pukeutua, kun lähden johki muualle kuin kouluun, töihin jne. Ja mulla ei oo oikein mitään :( Vois käydä huomenna kattelee jotain ;) Ärsyttää va, kun tää on niin pieni kaupunki, eikä täältä koskaan löydä mitään kivaa. Tulis es Gina Tricot tänne, ni ois ees jotain. Kertooko se esim. jotain, kun tän kaupungin MenkkaHaukalta ei löydy es Dividedin vaatteita? NIINPÄ. Täällä ei oo mitään ;<

Kävin tänä aamuna muuten ostaa sen takin! Ei se ehket ookaan niin kiva, mut kun noin halpa oli, ni ostin sen sit. Kuitenkin päädyn vielä jossain vaiheessa ostaa uuden nahkiksen, jos löydän kivemman jostain.. Nyt mulla on noita nahkatakkeja sen 4 kpl (,joista kaksi on kakkoskättä.) Myääh. Joudun nostaa opintolainaa taas, ihan pakko ;< Ajattelin, että jos nyt nostan sen minimin, joka on 150 euroa. En va kestä olla ostamatta kaikkee ja jos ei ole rahaa, ni ei myöskään voi tehdä mitään. Pitäiskö mun viikonloputkin istua kotona aina kutomassa sukkaa?! ;< Pakko olis hankkia jostain lisää töitä, ei nuo pari tuntia viikkoon oikeen riitä. Sit ostin muuten Sokkarilta tuon latvasuojasuihkeen (vai mikä kosteutus onkaan, mikä suihkun jälkeen aina laitetaan.). Sekin oli halpa, 12,90€, ni ajattelin, että kun se on kuitenkin lopussa nyt ja en voi elää ilman sitä, niin sama ostaa :> Kauheena ois oikeesti hankittavaa. Uusi ripsarikin.. :D Ongelma va on se, että en tiä minkä nyt ostaisin :) Oon käyttäny tuota Max Factorin Masterpiece Maxia, johon oon ollut ihan tyytyväinen, mut oon ajatellut, että oisko joku muu parempi?

Oon huomannut, että jotka eroaa, niin palaa lopulta yhteen! ;O Mitä hittoa. Ykskin tyyppi, jonka kanssa tanssin va, vielä sillon kun seurustelin M:n kanssa, niin on palannu yhteen P:n kanssa, josta oli eronnut sillon justiinsa. Ihme hommaa sanon minä:D Pitäisi erotessa miettiä tarkkaan, et haluaako tätä todella, ei tarvis enää "vanhan suolan janottaa" ns. En ollenkaan perusta tuommoisista on/off -jutuista. Jos ollaan ni ollaan ja jos ei olla enää, niin sit turha enää yrittää, kun ei onnistunut aikaisemminkaan :>

Käytin tänään toisia niistä eilen saapuneista kengistä. Ja arvatkaa mitä? :D Jo näkyy koron kohdalta sitä saakelin naulaa, mitä lie. Mikä hitto mun kävelytyylissä on niin erikoista, että nuo korot ei kestä?! Vituttaa ;< :D. Pakko ois käydä heti suutarilla taas kerran laittelee kunnon korkolaput. Oiskohan aika rueta ostelee vähän laadukkaampia kenkiä, että korkolaputkin kestäis pidempään kuin sen pari tuntia? ;s

Hiton tyhmää, illalla töihin :D No, onpahan ainakin järkevämpää tekemistä va kuin esim. koneella istuminen tai muu jumitus. Ostin muuten tänään tuommosen uuden muotilehden "Hot Now", maksoi va euron. Se oli aika huono, paitsi Nelliinan vaatehuoneen kirjoittaja on myös siinä. Ehkä mielenkiintoisin juttu koko lehdessä :D

Hey mut nyt voisin vaikka nukkuu tai jotain vähäsen, reilun tunnin päästä toimistolle. HejdÅ.