Huh, viikko on taas menny.. hullua miten nopeesti aika sit oikeesti meneekin. Just tein Ellokselle tilauksen, uuden päiväpeitteen ja kahdet kengät <3 (joo, taas kenkiä! :D) Mietin vaan tuota Elloksen laatua, kun kerran yhdet mc-bootsit tilasin ja ne toivottaman huonolaatuiset.. Mutta kattoo nyt! Kahdet avokkaat.. semmoiset mustat nilkkaremmillä ja kiilakorolla, sekä semmoiset sähkönsiniset avokkaat pienellä korolla, nam! Mietin noi siniset yhdistää tummiin vaatteisiin.. saattaa olla aika mageen näköiset ;)

Ei hitsit tuo Liptonin minttutee on hyvää, suosittelen ♥

Arvatkaa mitä? Olin viime viikolla torstaista asti kipeenä ja olin sillein, että nyt v-loppuna ei varmasti mihkään, oikeesti. No mitä tekee E? Lauantaina tulee soitto parhaalta kaverilta ja sen mieskriiseistä, ni tottakai E on valmis auttamaan ja lähtee mukaan yöelämään. Mau♥ I`m the best. Nooo, kaikkee sit sattuikin.

Kuten oot kertonut ni tää herra T on aikaisemminkin osoittanut kiinnostusta mua kohtaan. No nyt sit baarissa törmäiltiin, tanssittiin ja sit se tuli tänne mun luo yöksi jne.  Ei tehty mitään semmoista, en halunnut :D siis tottakai nyt pussailtiin ja halailtiin ja kaikkee, mut nii. sit sanoin va että ollaanko va kavereita, ni se tössäs siihe sit. se ei halua olla kaveri, miehet! ;< "en voi olla va kaveri, ku oon kuitenkin kiinnostunut." emt, ei se vaan sit loppujen lopuksi ollutkaan mun tyyppiä. sit va jotain vamoilin ja se menetti hermot muhun.. mut hey, se olin loppujen lopuksi minä, joka sano sit että voitko häipyä sillon aamusta sit :> joo, mut voisin minä sitä ehkä kerran puikkia, tai siis se mua.. kun ollaan kerran tutustuttukin.. kattoo tuleeko seuraavaa kertaa sit :>

Sain muuten töitä ! Wipii! :D Arvaa onko semmonen onnistumisen tunne, jei :> No, elintarvikekaupan kassalta tosin mut joo ;`D kuhan jotain ! kesä-heinäkuun oon sit siellä. Ihan itse hommasin paikan käymällä kysymässä ihan paikan päällä. Oon ylpeä :)

Mitähän vielä... öö koulu on mennyt miten on mennyt. Tänään oli ruotsin suullinen tentti.. eh :D no joo. Siinähän se meni! Onneks on ohi. Ruotsin kirjallisesta sain nelosen, siitä oon ihan yllättynyt! Mitä hittoa :D

Mut niin.. jotenkin tuntuu, että pikkuhiljaa alkaa elämä voittamaan. Tai ihan ku jotenkin oisin vähä niinkuin ns. nousemassa ylös jostain kuopasta, ulos koomasta. Osittain voisin sanoa ehkä olevani onnellinen. Ihan vähän vain ♥.