Siskot, se on kevät nyt! ♥ Miii sooo happy :) Nyt on se aika, kun alkaa hormoonit hyrrää ja ja ;DDD eh, no huomaahan sen.. äskenkin kun kaupungilla käväsin, niin ihmiset oli jotenkin ihan erilaisia... iloisempia? :) Huomasin, että se tarttu muhunkin. Paitsi että mulla on kevätvaatekriisi parhaillaan... Mitkä on kivoja vaatteita keväällä? Mulla on nyt suht hyvä talvivaatevarasto, mut kun ilmat alkaa lämpenee, ni mulla ei oo mitään :( Huomenna ajattelin, jos laittais nahkatakin kanssa farkkuminarin ja saappaat.. paksut sukkahousut mukaan myös vielä. Ehh.. kuulostaako liian keväiseltä jo kenties? Oon vaan innoissani! :D Hyvästi masennus ja koko vitun talvi ! :D

Kävin kirpparilla ja cittarilla. Kirpparilla kokeilin vaikka mitä, mut oikeen mitään en sit loppujen lopuks es ostanut... kaks perustoppia (niitä tarvii aina!) ja semmosen ikivanhan onlyn I♥Rocky t-paidan... se oli hauska(: Kattoo tuleeko koskaan käytettyä! Kirpparilla ois ollu semmoset kivat keltaset Asoksen avokkaat, joissa oli rusetti sivussa (oon hulluna rusetteihin!!♥), mut ne oli liian isoa kokoa pöhhhh ;< sit mitäs muuta.. sittarilta ostin ruokaa ja semmoset pinkin keittiövälinesarjan.. se on sinkkutalous nyt! ;) btw, se elloksen paketti on jo lähtenyt mullepäin tulemaan, sitä odotellessa !

Tänään on M:n synttärit... ihana aamuherätys, kun alkoi kännykkä piippaamaan muistutusta... tätä se on, menneisyyttä ei pääse pakoon. aina on joku juttu jossain, muistuttamassa. omalla tavallaan on vielä jonkinlainen kaipaus kuitenkin.. yääh ;< en es jotenkin halua enää seurustella, vaikka kaipaankin. silleen yleisesti. tuntuu että nykyään, vähän vanhemmalla iällä, seurustelu on jotenkin monimutkaisempaa.

Otan oikeesti liian paljon paineita tästä sinkkuudestani. En va oo jotenkin tottunut.. Odotan ja odotan, että jotain tapahtuu. en va jotenkin pysty elämään silleen normisti. tuntuu, että mun elämä ois kokonaista vasta sitten, kun vierellä ois joku. ääh! ei sen pitäis niin mennä, mut tuntuu vaan... muuttuukohan tää olo joskus? toivoisin niin, sillä en nyt toisaalta haluaisi ketään.. ja jos haluaisin, ni en oo löytänyt. Esim. t:tä kohtaan oon vaan aina tuntenut semmosta fyysistä juttua... en niinkään mitään muuta. en oo es halunnut mitään vakavaa sen kanssa. hittooo!! H ois ihana, mut se on niin kaukana ja sit jos se ois lähellä, nii oisko se sittenkään enää nii ihana. tiedä sitä! oon vaikee ihminen...(panettaa! ois vaikka T täällä tai joku, huoh!) En oo muuten nähny t:tä nyt koulussa, luojan kiitos:D

Mitä muuta... ei oikeen mitään. Aurinkooo♥Nam! Viikonloppuna jos tekisi vaan kouluhommia, eikä lähtis mihkään... kattoo millanen kutina sit lauantaina on... nyt toisaalta vaan jos ois tän viikonlopun ja pääsiäisenä lähtis. vaikka kahtena päivänä ;) mauuu♥ Oonko jo maininnut, että mulla ei oo ollut yhtään yhden illan juttua (niin ei myöskään niitä parin tunnin juttuja ;>). Ja oon luvannut itelleni, että niitä ei tulekaan. Arvaas, onko ollut vaikeeta pitää tätä lupausta? Kun panettaaaa:DD ja ei jaksais aina tutustua... mut oon huomannut, että parhaiten siitä nauttii, kun on vähän paremmin tutustunut.. tai mistä tiän, kun en oo kokeillu tuntemattoman kanssa... joöö.. mut jotenkin tuntuu etten vois olla kovin vapautunut? ääh:D mut haluisin kokeilla, mutten haluis rikkoo lupaustani. Vittu mitä jankkausta lopetan nyt :D

Huippu muutes tuo Lady Gagan Love game, soi repeatilla melkeen 24/7 ;D