En ole jaksanut tännekään kirjoitella. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään. Tuntuu, että koko elämä on alkanut mennä vielä jyrkempää alamäkeä mitä se joskus vähän aikaa sitten meni.

Ensinnäkin, oon joustanut mun periaatteista. Mua vituttaa se kaikista eniten. Ei irtosuhteita, ei luokkakavereiden kanssa hommailua. Noista varmaankin jo käsittää sen, mitä on tässä kk aikana päässyt tapahtumaan. Ja ainiin, saatan kaiken lisäksi olla raskaana. Menkat on myöhässä pari päivää, enkä uskalla tehdä vielä testiä. Kohta olisi pakko.

Hitto mua ahdistaa tää kirjottaminenkin. Tuntuu, että kaikki muuttuu jotenkin todemmaksi, kun asiat näkee näin kirjoitettuina, eikä vaan oman pään sisällä tai ilmassa, kun sanat häipyy kuitenkin. Ne on helpompi siten unohtaa, "pistää syrjään".

Mulla ei oo jotenkin intoa mihinkään. Koulukaan ei edelleen kiinnosta pätkän vertaa ja nyt se ensimmäinen hylättykin tuli... Huomenna tentti ja torstaina tentti. Sieltä niitä lisää varmasti tulee \o/ Oi että, voin olla todella ylpeä itsestäni :)

En jaksa kirjoittaa enempää tänään... jos torstaina sitten! ...taikka tunnin päästä. Oon jotenkin ihan sekaisin, en tiedä.