Luin tässä joitain blogeja ja muistin, että itsekinhän aloitin sillon joskus tämän kirjoittamisen... Mietin, että ois kiva taas alkaa kokoamaan ajatuksiaan ja ruveta taas kirjottelee tänne : --- ) Mietinkin jo, että vois aloittaa kokonaan uuden blogin, mutten varmaan jaksa. Nuo vuosi sitten kirjoittamat jutut on va jotenkin, niin etäisiä ja tuntuu, miten oon koskaan voinut haikailla joidenkin perään, joiden katsominenkin nykyään ällöttää ! :---S :D

Mut niin, sit taas tähän päivään ! Tätä nykyä seurustelen ja oon tavallaan onnellinen. Onnellisempi ainakin kuin tuolloin aikoinaan... Ollaan oltu nyt S:n kanssa yhdessä 3 kuukautta, mutta tunnettu toki kauemmin :---) Tavattiin viime elokuussa, kun olin viettämässä synttäreitäni ja satuttiin samoille jatkoille. En silloin kiinnittänyt pahemmin huomiota S:n, mutta se kuitenkin koko ajan roikkui meidän seurassa ja kertoi juttujaan. Ei kestänyt kauaakaan kun se sitten facebookissa (No niin ! x---D) kysy mua kaverikseen ja juteltiin sit siellä. Mut pitkään se joutu mua piirittää ennen kuin suostuin sen kanssa mihinkään :---) Eihän tää meidänkään juttu nyt niin ruusuilla tanssimista ollu, kun tapailtiin jo sillon syyskuun alusta, mutta siihen tuli kaikkea juttua välillä, mitä en halua pahemmin muistella. Kuitenkin huomattiin, ettei pystytä olla vaan kavereita ja tammikuussa juteltiin sitten, että voitaisiin yrittää ihan kunnolla. Se vaan mua vähän jotenkin ahdistaa, kun oon Slle semmonen ensimmäinen tyttöystävä, eli tottakai sillä on jonkinmoista säätöä ollu (ties kenen) joidenkin kanssa, mut jotenkin on tää meidän juttu ollu vähän erilainen kuin esim. mun edellinen suhde. Ei pitäis vertailla, tiiän sen, mutta tuntuu vaan jotenkin etäisemmältä ?! :--S no oon kuitenkin happy !!! ja tykkään siitä ♥ ja se riittää. Vaikkakin uskon, että jossain vaiheessa meidän välit lämpenee entisestään, toivoisin ainakin niin...

Juu ja opiskelut etenee omalla painollaan edelleen ja kohta on 100 opintopistettä kasassa \o/ !! Vähän hitaampaa tahtia on opiskelut edenny kuin oli tavoitteena, mut oon tyytyväinen kuitenkin... Ja jatkoin töitä nyt maaliskuun alusta samassa paikassa missä olin viime kesän. Sama olla, helppo duuni ja rahaa tulee.. Vois kyllä koko ajan yrittää ettiä jotain mielenkiintosempaa työtä ! : ) Juu ja yksin asun yksiössäni tässä keskustassa, joku kiva saunallinen kaksio ois kyl niin ihana löytää ♥

 

Hey mut nyt kello näyttää jo yhtä yöllä (murr, kellonsiirto!!), ni pitäis kait ryhtyy nukkumaan... huomenna kouluun kahdeksaksi aamulla :------------------@ hulluna tullu poissaoloja jo tuon takia, kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa herätä... :-----(

 

Vi ses ! ♥

http://www.youtube.com/watch?v=_R72ZZSDOxc

(Tää on ihana, en osaa linkittää sitä kappaletta tähän, soreyyy. Oon vähä n00b ;<)